maanantai 15. huhtikuuta 2013

Ratsastusvarusteet

Joo eli tässä ois sitten mun ratsastusvarusteet ja suurimman osan on ihana kummitätini minulle hankkinut! kiitos siitä!<3 

vasemman puoleinen kypärä on Euroliten ja se on tosi hyvä! Ruskea kypärä on Eurohunterin kypärä ja sekin on hyvä! tosin se on jo vanha ja kulunut.

Hanskan merkkiä en muista, mutta niissä on oikeaa nahkaa ja blingblingiä! Kans tosi hyvät!


Ratsastushousut, ostettu suitsisopista ja merkki on Cavallo, toositosi hyvät housut ja istuu hyvin!



Ja tänään uudet ratsastussaappaani saapuivat!! Itseasiassa ensimmäiset saappaani:9 ikinä ei ole löytynyt tarpeeksi napakoita saappaita ja nyt sitten löytyi! Eivät ole oikeaa nahkaa mutta eipä ne niin kovassa käytössä ole, että uskon niiden kestävän ihan hyvin:)




 ja tietty innoissani pakettia avatessa onnistuin tökkäämään saksilla käteen ja tuli pipi :(

Turvaliivi kalle K. palaliivi ja sekin hyvä :))

Tämä oli lopputulos kun sain saappaat ulos kääröistään :D


yritin erästä kynsilakka kikkaa mutta se meni hieman pieleen koska lakat eivät olleet tarpeeksi nestemäisiä siihen tarkoitukseen. Eli kynsilakan ostoon!!

Torstaina en ollut koulussa koska oli masutautia, nii oltiin jonin kanssa kotona ja pelattiin mw3:sta



9 kommenttia:

  1. Millaiset on jalassa noi saappaat?

    Onkon ne hööksin galaxi steeds vai oliko se pelkät steeds saappaat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No onhan ne alussa aika kankeet mutta uskon et on ihan hyvät ku pari kertaa oon ratsastanu niillä. Ne on Juniori Summer Steeds®

      Poista
  2. Vastaukset
    1. kiitos, arvaa onko enää kun kävin kuralällissä ratsastamassa:D

      Poista
  3. Mikset sä käytä noita cavallon housuja ja noita saappaita ???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis miten niin en käytä? Cavallon housuja olen nyt lämpimillä keleillä päässyt pitämään. Esteitä mennessä en käytä saappaita koska olen 7 vuotta mennyt jodhpureilla ja ne tuntuu esteillä paremmalta kuin saappaat.

      Poista
    2. Olen itsekin anonyymi, mutta nyt puutun asiaan.Kyllä jos kilpaileekin kerta niin olisi ainakin ihan hyvä käyttää esteiilläkin saappaita tai edes chapseja koska ne tukisivat nilkaa paremmin sitten kun siirryt 60cmisompii missä tarvitaan oikeasti kehonhallintaa ja osaamista:)

      Poista
    3. No ihan hyvin olen pärjännyt tähänkin asti ja olen hypännyt isoimmillaan 100cm, eikä opettajakaan ole huomauttanaut:) Mutta meinasin kyllä ennen kesäleiriä hankkia uudet kengät ja chapsit. Varmaan saappaatkin otan esteille sitten kun olen vähän totutellut menemään niillä kun nuo ovat ensimmäiset ratsastussaappaani:)

      Poista
    4. jeps ovathan saappaat aluksi aina aika oudot!:)

      Poista