sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Estevalmennus


Tänään oli taas estevalmennus johon minun piti mennä Kermalla mutta se ontui niin meninkin Millallla. Alussa Milla tuntui tosi kivalle ja pirteälle ja hyppäsi okserinkin hienosti. Mutta sitten keltainen okseri.... ongelmat alkoi siitä ja sitten Milla alkoi kieltää monelle esteelle ja kaiken kökkyräksi minun vatsaa nipisti joku ihan hitsin kovasti. Saa nyt nähdä menenkö ollenkaan estekisoihin keskiviikkona. Mutta oman tunnin jälkeen kuvasin muiden tuntia:)








                            Kyllä se sitten meni siitä yli varmaan 7 yrityksen jälkeen...

















2 kommenttia:

  1. moi! ootko huomannu että sä kirjoitit tohon että mun piti mennä este valmennukseen .onko sut pakotettu siihen ?niin ja onkos sulla muuten lupa kuvailla toisia vielä jos ei kovin hyviltä suorituksilta näytä.siis en haluu mitenkään puuttua =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä tiedän, et ole tainnut ymmärtää sitä lausetta oikein eli minun piti mennä eri hevosella valmennukseen millä alunperin olin menossa. Mitenkä muuten sen voisi sanoa? Mutta toki halusin mennä valmennukseen:) Ja on lupa kuvata ja moni haluaakin että kuvaan eikä kukaan ole ollut moksiskaan "mokista". Ja itsehän menen siis tuolla valkealla ponilla:D Meinasin itsekkin tippua muutamaan otteeseen.

      Poista