keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Wappurieha!

Jeps! Elikkäs tänään oli tallin järjestämä wappurieha ja estekisat. Suvi ratsasti Diazilla oikein hienoissa varusteissa ja hienosti! 
Minä ja pari muuta tyttöä koristeltiin max oikein nätiksi! Tein Maxille pienen letin häntään ja laitoin siihen vaaleanpunaisen narun<3 Harjaan laitettiin värikkäitä lettejä ja serpentiiniä vähän joka puolelle:D
Osallistuin Maxilla luokkaan 2 eli 60cm. Max tuntui tosi kivalle ja se ei kieltänyt yhtään kertaa! Uusinnassa mietin että pitäisikö tehdä reittiin rohkea tie vai satavarmasti onnistuva, mutta pitkä tie? No, päätin ottaa riskin ja mennä rohkean lyhyen tien viimeiselle esteelle ja kyllä kannatti, tultiin Maxin kanssa ensimmäisiksi! Voitto tuli silti ihan yllätyksenä, koska ajattelin tulevani 3. tai 4.
Ja kaiken ihanuudeksi löysin vuosi sitten hukkaamani nahkahanskan kerhohuoneesta ja se oli siisti ja samassa kunnossa kun olin hukannut sen:DD Oikea onnenpäivä!




































6 kommenttia:

  1. Tästä postauksesta tuli tosi iloselle mielelle! :D

    Ois muuten kiva, jos tekisit joskus jonkun videopostauksen vaikka päivästäs tallilla, tai yleensäkkin jonkun videojutun :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mulla oli kyllä ihan mielettömän mukava päivä!
      Muuten kyllä tekisin mielelläni videopostauksen mutta kun en osaa oikein käyttää videonmuokkaus ohjelmia:( ja pitäis ladata videot youtubeen ja mulla ei ole edes siellä käyttäjää... Voin kyllä yrittää tehdä joku kerta!

      Poista
  2. Sul on kiva blogi:D liittyisitkö mun blogii http://koiriajatallielamaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voinhan minä käydä katsomassa ja sinäkin voit liittyä lukijaksi jos kiinnostaa!:)

      Poista