sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Heppahovin leiri 24.-28.6.2013

Toinen postaus tänään, mutta ei haittaa kun kerran nyt olen koneella niin teenpähän nyt!
Eli olin ratsastusleirillä heppahovissa ja se oli valmennusleiri (este+koulu). Saapumispäivänä jaettiin leirihoitsut ja minä sain Namin sekä jaettiin seuraavan aamun tuntihepat.

1.päivä- 1. ratsastustunti
Meillä oli aamulla koulutunti ja minä menin Nicalla, 5- vuotiaalla welsh tammalla. Me tehtiin väistöjä käynnissä ja ravissa. Ravissa väistöt meni paremmin. Sitten tehtiin laukkaympyröitä ja aluksi Nica meni aika lujaa, mutta kyllä se jaksoi vähän laukkaa kootakkin. Menin Nicalla ekaa kertaa ikinä ja siihen nähden Nica meni ihan nätisti!













2. ratsastustunti
Iltapäivällä oli estetunti ja menin maxilla. Ratsastin maxin alkuverkassa reippaaksi ja tehtävissä meillä oli laukanvaihtoja. esteet oli n.60cm. Vain kaksi kuvaa..



2. päivä- 3. ratsastustunti
Aamaulla oli koulutunti jälleen ja nyt meninkin Kermalla. Tehtävänä oli koota laukkaa ja ravia. Tunti meni muuten hyvin mutta kerma hieman innostui laukasta.







4. ratsastustunti
Meillä oli maastotunti ja menin iigorilla. Iigor oli tosi rauhallinen ja Iigor hyppäsi tosi hyvin! Oli kivaa :)






3. päivä- 5. ratsastustunti
Jälleen estetunti ja taas maxilla :) Max kielti muutamalle esteelle, mutta muuten meni ihan hyvin.







6. ratsastustunti
Iltapäivällä oli ilmansatulaa tunti ja menin Lassella joka on aikas korkea hevonen. Hyppäsin myös n.60cm esteen.  sori kuvien laatu, en jaksannu muokkailla...











4. päivä- 7. ratsastustunti
Meillä oli estetunti ja menin kermalla. alussa kaikki sujui hyvin mutta kun tuli rata tehtävä niin toiseksi viimeisellä esteellä kerma meni ohi ja kompastui niin minä tipahdin ja jalkani taittui pahasti. Ruokailun jälkeen mentiin isosen kanssa kyssiin ja sain kepit.







8. ratsastustunti
Iltapäivällä taas koulutunti ja nyt menin ilman jalustimia Vilillä koska oikeassa jalassani oli side ja isonen kääri siteen ympärille kelmua ettei se kastu jos sattui satamaan vettä. Tehtiin sulkutaivutuksia ja väistöjä, jotka meni ihan mukavasti.














Kisat
Menin vain koulukisat ja menin sen Vilillä. Valmennusleiri meni C- merkin ja minä olin kolmanneksi paras ja sain 64,444% joka taitaakin olla paras tulos minulla tähän mennessä.

..Vinossa.. 







Muita kuvia:

 Vääpeli


















8 kommenttia:

  1. Hihi :3 Oli ihan parasta !! (: ♥
    Olin jo ihan et apua, oot kuitenki tehny jonku hullusti tekstiä ja kuvia-jättipostauksen :D ite en yhtää jaksais :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en kyl jaksanut kirjoittaa paljo mitään, laitoin vaa noita kuvia enkä oo yhtää ees muokkaillu ja älysin et ei tos oo edes leirikastetta xD

      Poista
  2. Ihanan paljon kuvia ja näytät hirmu pienelle Lassen selässä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, olihan tuota hieman pieni olo tuolla selässä :D

      Poista
  3. Oliko kivaa?:) Millane porukka oli ja oliks hyvä ilmapiiri? Oliks siel ton ratsastukse lisäks jotai muuta ns."toimintaa?":D tai niin kun tekemistä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oli kyllä tosi mukavaa :) oli muutakin toimintaa kuten teoria tunnit missä oli irtohypytystä ja hevosten rakenteesta ym. Sitten oli askartelupaja jossa tehtiin helmiliskoja, maalattiin ja koristeltiin hevosenkenkiä, sitten oli leirikaste ja hevosten hoitoa. Yhteisissä tiloissa oli lehtiä ja oli erilaisia wii pelejä. Oli vaikka mitä:))

      Poista
  4. se on ratsunainen, ei heppahovi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä minä tiedän, olen ratsastanut tällä tallilla jo monta vuotta. Pidän vain enemmän heppahovi nimestä kun olen tottunut siihen :)

      Poista