torstai 18. heinäkuuta 2013

Palma de Mallorca

11.7. tapahtui se mitä olen pitkään jo haaveillut, nimittäin ulkomaanmatka!
Lähdettiin 10.7. koko perheen voimin ajamaan kohti Vantaata. Matka sujui ihan rattoisasti mutta välillä vettä satoi ihan älyttömän kovasti joten eipä ollut yhtään kurjaa jättää Suomea taakse. Iltapäivällä saavuttiin lentokenttähotellille. Hotelli oli ihan siisti ja sängyt oli tosi pehmeät, mutta en nukkunut yötä kovin hyvin koska huoneessa ei ollut ilmastointia joten oli todella kuuma! Aamulla herätys oli klo 04:00 mutta olin jo hereillä 03:25...
Saavuttiin lentokentälle klo 05:30 ja lento lähti klo 07:30.  Minä ja veljeni oltiin ekaa kertaa lentokoneessa joten se oli jännnää. Varsinkin nousu oli tosi kiva kun se tuntui mahan pohjassa :) Kun saavuttiin Mallorcan lentokentälle me etsittiin taxi ja mentiin hotellille. Hotelli jossa me olimme on Hotel Caballero, joka on neljän tähden hotelli. Huoneet oli tosi kivat. Oli ilmastointi, oma parveke, taulutelevisio, suihku.. Hotellin pihalla oli mukavan kokoinen uima-allas ja rantaankin vain parisataa metriä!
Meressä oli kiva uida, mutta jos suuhun sattui menemään vettä niin hyi että! Iskä sanoi ettei edes keitä perunoita niin suolaisessa vedessä :D
Käytiin myös Palman keskustassa. Siellä oli tosi paljon kenkäkauppoja, hevoskärryjä ja kaikenlaisia esiintyjiä ym. Ja tokihan oli pakko käydä hevoskärryajelulla!
Muutamana päivänä käytiin rannalla ottamassa aurinkoa ja kyllä muutamassa tunnissa aurinko otti tosi hyvin.
Viimeisenä päivänä käytiin aguariumissa. Siellä oli paljon erilaisia kaloja, kilpikonnia, meduusoja, iso haitankki ja papukaijoja.
Matka oli kerrassaan ihana! Oli tosi lämmintä, hyvää ruokaa, ystävällisiä ihmisiä.. Kyllä todellakin tekisi mieli mennä uudestaan!

Käytiin Jumbossa syömässä

Käytiin illalla uimassa meressä

Jäi ihan pikkuset rusketus rajat :D

Henna tatuointi

Tervetuloa Suomeen vaa...

Se kun ei oo käyny facessa 5 päivään :DD

1. Toi yheksäs kuva on aivan ihanan näkönen! :) Tollei kivasti näkyy toi rantaviiva ja kaikkee :) Oli varmasti hauska reissu! :D

2. Tosi kivoja kuvia! :) Rupes iteki tekee mieli lähtee ulkomaille! :)

1. Kiitti! ulkomailla on ihanaa! Varsinkin jos sää suosii :)

3. Moi, selailin sun tekstejä, ja pakko sanoo et tosi kivoja kuvia! :)