maanantai 30. joulukuuta 2013

Joulu


Nonii, nyt on se joulu sitten ohi ja huomenna koittaa uusi vuosi! Mitäs aattelitte tehdä? Minä lähden perheeni ja äidin serkun perheen kanssa keilaamaan rauhalahden keilahallille ja vietetään ilta sitten siellä äitin serkulla.

Ainiiin ja tietty joululahja esittely! Vaikkei niitä nyt niin paljon tullutkaan.. mutta silti :D


 Sain "feikki ugit" jotka on fuksian väriset :)) nyt vaan ei oikein ole kelejä että voisi pitää..

 Lahjoista varmaan kivoin oli suoristusrauta! Vihdoin sain tälläisen ison raudan kun meillä on vaan sellainen pieni ollut aikaisemmin.

 Mukana tuli levy missä oli erilaisia kampauksenteko-ohjeita, tosi hyvä!

 Suklaata! ..sori kuvalaatu.. 

Sain lahjaksi myös ihanat villasukat, lapaset ja rahaa :) Niin ja myös aikaisemmin sain lahjaksi uudet talviratsastushousut.

Olin tonttuna :D





Aattelin tässä tylsyyttäni tehdä banneriarvonnan eli siihen voit osallistua laittamalla kommenttiin nimesi ja sähköpostisi. Suoritan arvonnan siten että kirjoitan lapuille osallistujien nimet ja laitan pipoon ja perinteisesti sieltä sitten otan summan mutikassa yhden lapun. Ilmoitan blogissa voittajan nimen ja laitan hänelle sähköpostia ja voittaja lähettää minulle kuvia joista teen bannerin. Voit kertoa toiveita bannerin suhteen tai antaa minulle vapaat kädet. En osaa sanoa milloin banneri valmistuu, mutta mahdollisimman pian yritän valmistaa.

Tässä muutama tekeleeni, en valitettavasti löytänyt muita. Klikkaamalla kuvaa näet miltä ne näyttää ilman valkeaa taustaa.






2 kommenttia:

  1. Tosi hieno tuo uusi banneri!

    VastaaPoista
  2. Minä minä osallistun! (google ei päästä kirjautuun sisään niin joudun tällein anonyymina kommentoimaan! D: Mut siis se banneri tulis kohta aloittamaani heppa/lifestyleblogiin (ei siis sinne sarjakuva :D)!

    Elppi Hyvärinen
    elppi94@gmail.com

    VastaaPoista