keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

Kisat


Minulla oli sunnuntaina estekisat, niinkuin edellisessä postauksessa taisin mainita ja osallistuin niihin Intolla.

Aamulla satoi vettä, mutta onneksi minulla oli sadetakki! Kameralle minulla oli pieni pyyhe suojaksi. Kuvista tulikin ihan hyviä vaikka aurinko ei paistanut ja vettä satoi, mutta sadekkin kyllä loppui jossain välissä.
        Kun ensimmäinen luokka oli alkamassa ja olin juuri ottamassa kameran esiin niin kaksi tyttöä tuli pyytämään apua Kerma- hepan tarhasta hakemisessa. Eivät saaneet Kermaa tarhasta, koska Asca tuli väliin pomottaan Kermaa. Menin tarhaan, hätistin Ascan pois ja otin Kerman kiinni, sillä aikaa Asca hiippaili takaisin ja joudun hätyyttämään sen uudelleen pois ja sitten pääsimme tarhasta ja vein Kerman karsinaan.
        Opin radan melko nopeasti, mutta silti minua jännitti kamalasti ja pelotti että unohtaisin radan, tiputtaisin puomeja tai olisin liian hidas..ym. En yhtään tiedä miten aina stressaan ja panikoin kisoja, vaikka nämäkin oli vaan oman tallin kisat. Suunnitelmahan oli että yrittäisin ratsastaa vaan siistin puhtaan radan, mutta kyllä toisessa vaiheessa pistin Intoon vähän vauhtia ja yritin tehdä mahdollisimman nopeat tiet. Siinä minulla menikin sitten jalustin jalasta ja menin kaksi viimeistä estettä ilman toista jalustinta. Ratani jälkeen "kuulutettiin" että menin sillä hetkellä toiseksi ja olin iloinen että oltiin Inton kanssa niinkin nopeita vaikka toinen vaihe oli vähän räpellystä. Toivoin ettei kukaan menisi ajastani ohi ja ei mennytkään! 
        Voittajaan jäi muutama hupsu sekunnin sadasosa (jotain 0,10- 0,15s), mutta olen iloinen toisestakin sijasta, sillä viime estekisoista taitaa olla jo kohta vuosi. Into osallistui 4 ratsastajan kanssa kisoihin ja nappasikin jokaisen kanssa ruusukkeen!:D Hyvä heppa.
















4 kommenttia:

  1. Hienoja kuvia! Ja toi vika kuva.. varmaan metrin ilmavara :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Joo jaffa vähän liioitteli esteiden kokoa xD

      Poista
  2. hypppäskö Salla Aapolla?? ja kuka meni jaffalla? tippuko toi aidan ratsastaja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo salla tosiaan meni aapolla 50cm radan. Nita menee jaffalla ja aidan ratsastaja ei tippunut :)

      Poista