keskiviikko 17. kesäkuuta 2015

Kevään viimeinen ratsastustunti

Hei! Pari viikkoa sitten oli kevään viimeinen vakiotunti ja menin tunnin risteytysponilla Maxilla.
Alkutunnista tuli jo fiilis, että eihä tää onnistu ollenkaan, mutta väistöjä tehdessä Max alkoi vetreytyä ja alkoi tuntua jo paljon paremmalta. Ravissa tulikin kohtuu hyviä väistöjä.
Yleensä Max tuntuu vähän laiskahkolta, mutta ennen pientä välikäyntiä Max ravasi tosi hyvin eteen, ihan hämmästyin siellä selässä kun Max lähti kunnolla ravaamaan kun annoin ohjaa väistöstä tultua :D Tuli oikein hieno lennokas ravipätkä.






Max tuntui tosi kivalta koko tunnin, vaikka karkaili välillä tuntumalta, mutta suurimman osan aikaa se oli tosi kiva ja laukassa tuli kivoja pätkiä. Tosin joka laukka kuvassa mun jalka on tosi takana joka nyt riepoo mun mieltä ihan sikana! Ja se vasen nyrkki... sekä ylipäänsä mun kädet. Ylösylös!




Lopuksi piti tehdä paljon muhkeita kiemuroita kentällä niin paljon kuin sai mahtumaan, mutta minähän olin niin älykäs että aloin vaan tehdä kiemurauraa :'D Jossain vaiheessa älysin, että "Oho! Mä oon tehny tätä väärin."
Olikin tunnin jälkeen jotenkin tosi retardi olo kun tein niin monessa kohtaa väärin :D

                                                 Näin                                                                 Ei näin




                     Postauksen kuvat (c) Niina Itkonen

Kesän suunnitelmissa olisi käydä kouluratakurssilla Aatun kanssa, jos siihen mahtuu vielä kun en ole ilmoittautunut siihen vielä.. Sitten muutamalla yksityistunnilla oli ajatus käydä :)

Mites teidän kesän ratsastelut? Käyttekö leirillä, kursseilla vai onko koko kesä heppavapaa?


5 kommenttia:

  1. Leirille menen ja käyn tallilla. Kiva postaus ja söpö Max <3

    VastaaPoista
  2. Jes ihanaa että olet nyt postaillut parina päivänä aktiivisesti. Toivottavasti tahti jatkuu. Sun blogi on huippu!

    VastaaPoista
  3. Oot kyl söpö ku ratsastat :3

    VastaaPoista