keskiviikko 10. kesäkuuta 2015

Estetuntia kuvaamassa

Ei hyvänen aika miten voin olla näin laiska!!! Nyt pitää ottaa itseäni niskasta kiinni ja ryhdistäytyä blogin suhteen! Olisi monta postausta tuloillaan mutta en ole millään saanut aikaiseksi kirjoittaa.. Olen siis ollut kotosalla koko lomailun ajan enkä ole saanut aikaiseksi mitään.. Olen käynyt kyllä vähän kuvailemassa ja kaveri on käynyt meillä pari kertaa. 

Elppi kysyi viime viikon maanantaina että pääsisikö joku kuvaamaan sen tuntia ja minä sitten päätin lähteä kuvaushommiin. Sain huokuteltua äidin tallille katsomaan Luna -varsaa ja sain kyydin tallille :) 









Kuvista tuli ihan onnistuneita jännästä säästä huolimatta. Estetuntia oli tosi kiva kuvata ja rupesi tekemään ihan itsekkin mieli hyppäämään! 
Olen nyt käynyt vähän useampana päivänä tallilla ja kuvaillut hepoisia. Minä niin jotenkin tykkään ihan älyttömästi kuvata ratsukoita, hevosia ja eläimiä ylipäänsä! Luvassa on siis suloisia ja hauskoja hevoskuvia ja myös luontokuvia! Myös ylioppilaspostaus pitäisi tehdä ;)




Myös suru-uutisia. Tallin ihana iso ja lempeä Lasse lähti tänään vihreämmille laitumille pitkään vaivanneen jalkaongelman takia. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti