tiistai 30. syyskuuta 2014

Blogihaaste


Tällaisen haasteen minulle lykkäsi jälleen Elppi :D

Säännöt:
1. Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä seuraaville haastetuille.
4. Heidän täytyy valita 11 bloggaajaa.
5. Sinun täytyy kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

11 faktaa minusta:

1. Olen syntynyt 1996 eli täytin tässä vähän aikaa sitten 18 vuotta, jee :D
2. Olen ratsastanut 9 -vuotiaasta asti.
3. Aloitin ratsastuksen serkkuni kanssa, joka kumminkin itse lopetti 1-2 vuoden jälkeen ja minä vieläkin tässä puksuttelen menemään.
4. Olen käynyt vain kerran eläessäni ulkomailla.
5. Oon ihan hyvä ampumaan.
6. Tykkään ihan sikana herkuista ja syön niitä ihan liikaa.
7. Jos löydän jonkun kivan tv- sarjan niin katon melkein koko tuotantokauden putkeen :D
8. Olen tooooodella laiska oppilas, joka vuosi sanon itselleni, että nyt alan opiskelee ihan oikeesti, mutta ei..
9. Harrastin pienenä sählyä.
10. Tykkään aseista :D
11. Painan liian vähän.




Vastaukset haastajan kysymyksiin

1. Missä näet itsesi viiden vuoden päästä?
- Olen kätilö :D

2. Mikä on suosikkivaatemerkkisi / Mistä yleisimmin ostat vaatteesi?
- Ei oo mitään suosikkia

3. Käytkö kirpputoreilla? Mitä useimmiten ostat niiltä?
- Tosi harvoin.

4. Oletko aktiivinen kansalainen? Kuulutko mihinkään kansalaisjärjestöön (poliittiseen tai esim luonnonsuojelu)?
- En ole aktiivinen :D Suomalainen sohvaperuna!

5. Millainen puhelin sinulla on?
- HTC explorer, joka on jo aika kehnossa kunnossa..

6. Oletko koskaan kirjoittanut mielipidepostausta? Aiotko kirjoittaa?
- Ööömm.. Taisin kirjoittaa epäonnistumisista, mutta onko se mielipidepostaus? :D

7. Millainen on unelmiesi koti?
- Hieno ja iso.

8. Pidätkö ruoanlaitosta? Oletko enemmän mututuntuma- vai keittokirjatyyppiä?
- Kyllä! Sillon kun minua ei pakoteta tekemään sitä, vaan teen se omasta halusta.

9. Tykkäätkö lähettää perinteisiä kirjeitä? Miksi?
Minulla oli kirjeenvaihto kamuli, mutta se on vähän lopahtanu..

10. Mikä on toteemieläimesi? Perustele.
- Mikä se on? :D

11. Pelaatko mitään tietokone- tai konsolipelejä? Mitä pelejä haluaisit kokeilla?
- Pelaan ps3:lla Modern Warfare 2:sta, mutta en oo pelannu taas pitkään aikaan. Haluisin kokeilla Facerig -ohjelmaa :D




Minun kysymykseni haastetuille:

1. Miksi aloitit bloggaamisen?
2. Teetkö paljon heräteostoksia?
3. Jos saisit esittää yhden toiveen, mikä se olisi?
4. Minkä ikäisenä aiot muuttaa pois kotoa?
5. Uskotko kuolemanjälkeiseen elämään?
6. Säästätkö rahasi vai oletko tuhlaaja?
7. Oletko liikunnallinen?
8. Värjäätkö useasti hiuksiasi?
9. Oletko hyvä koulussa?
10. Onko teillä lemmikkejä?
11. Jos saisit kuulla, että elät enää vain yhden päivän, mitä tekisit?


Ja minä siis haastan:  Marian
                                     Sennin
                                     Nean
                                      Lotan

2 kommenttia:

  1. Vau, sun blogilla on aivan upea ulkoasu! :)

    - Mimmi

    VastaaPoista
  2. Aika pähee ulkoasu! Mutta minne on postailu jääny? Vai pidätkö taukoa?

    VastaaPoista