sunnuntai 7. joulukuuta 2014

Joulukalenteri luukku 7



Onnistumisen hetket


Harrastukseni aikana olen muutaman kerran kokenut sellaisen onnistumisen hetken, josta on jäänyt todella hyvä mieli. Toki on myös niitä pieniäkin onnistumisen hetkiä ollut, mutta tässä postauksessa kerron ne kaikkein "merkittävimmät".
Ratsastuksen parissa voi tulla usein epätoivonkin hetkiä kun tuntuu ettei mikään onnistu, mutta silloin tällöin tulee niitä onnistumisiakin ja ne tuntuvat varmasti kaikista tosi kivalta :)

Ensimmäisenä on ensimmäinen estekisojen voitto, mikä tuli ihan puskista. Estekorkeus taisi olla 50cm tai 60cm. En osannut odottaa kyllä yhtään, että voittaisin ja olin todella iloinen. Kuitenkin palkintojenjaossa minua harmitti kun vanhempani ei ollut näkemässä sitä.   Tästä postaukseen

(c)Henna


Toinen onnistumisen hetki joka on vahvasti muistissa on eka valmentajan tunti vuokrahevosen Aatun kanssa. Aikaisemmin minulla oli vaikeuksia saada Aatu ravissa rennoksi, varsinkin vasempaan kierrokseen. Terhin pitämällä tunnilla kuitenkin sujui tosi kivasti ja Aatu tuntui superkivalta! Tunnin lopussa Terhi sanoikin, että ei se ravi nyt niin pahalta vaikuttanut. Tunti olikin tosi rankka ja jouduin tekemään kovasti työtä, että sain ratsastettua Aatun niin hyväksi kuin vain pystyin. Tunnin jälkeen olin todella tyytyväinen ratsuuni että itseeni. Ihan huippu tunti!  Tästä postaukseen




Ja viimeisenä tämän syksyn koulukisat ohjelmalla He C:2 2000. Menin kisat Max ponilla ja ennen minua ohjelmia ratsasti 3 muuta tyttöä Maxilla. Max oli tosi uupunut, mutta sain raadan ihan kunnialla kuitenkin vedettyä läpi ja olin tyytyväinen kolmanteen sijaan niin väsyneellä ponilla. Max tuntui muutenkin ihan sairaan hyvältä ja meni kivasti peräänannossa. Tästä postaukseen


Ja suuret kiitokset upeista kuvista Senni!


Pahoittelen luukun 6 puuttumista!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti