keskiviikko 8. huhtikuuta 2015

Kuvailuja


Moi! Tänään ajattelin tehdä postauksen viimeaikaisista kuvauksista, sillä en olekkaan pitkään aikaan oikeastaan kuvaillut kummemmin.



Olin pari viikkoa sitten ihan kuvaushommissa. Olin kuvaamassa erään henkilön 80v syntymäpäiviä. Työ osui itseasiassa aika pahalle viikonlopulle, koska minulla oli valtavasti kouluhommia, mutta olin lupautunut hommaan, joten kyllähän minä kuitenkin menin.



 Pääsiäisenä äiti valmisti lammasta yrteillä maustettuna. Oli kyllä todella herkullista!





 
Äidin serkun luona pitää olla aina kamera mukana ;D Ihania herkkuja ja muita kuvauskohteita. Heidän luonaan on aina niin mukava viettää aikaa, varsinkin kesällä uiden ja grillaillen!



Kuu näytti todella kivalta yhtenä iltana, joten päätin räpsäistä pari kuvaa. Onko teillä vinkkejä kuinka saisi kuun näyttämään samalta tuossa ylemmässä kuvassa kuin tässä alemassa, ilman että pilvet ja hieno kuunvalon heijastukset järven pinnassa häviää? Kuvassa on myös paljon kohinaa..


Ja sitten kuva silmästäni, jotka näyttävät aina luonnonvalossa tosi sinisiltä valokuvissa.


2 kommenttia:

  1. Itse olen miettinyt kans tuota kuu juttua, kun tulee vaan musta tausta, mutta mun kamera ei suostu ottammaan, kun vaan valosella sellasen kuvan, että näkyy pilviäkin. Iskä sano, että pitää olla parempi kamera, mutta kyllä jotenkin pitää siitä kuva saada.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun kameralla sais varmasti jos osaisin vaa asetukset laittaa oikein :D haastavaa tää kuvaaminen.

      Poista